Volgers

zaterdag 21 mei 2022

Simply Magnolia Anything goes with option Birthday

Hallo allemaal/Hello everybody,

De nieuwe challenge bij Simply Magnolia is weer begonnen en zoals altijd is het thema "anything goes", maar deze keer met de optie "Birthday (verjaardag)".

Voor de vorm van de kaart heb ik een mal gebruikt van Dutch Doobadoo (470.713.071). Deze heb ik uit kraft en wit cardstock gesneden. Het dessinpapier is van Maja Design (Bohemian Harmony).
De tekst is van Marianne Design. Als decoratie wat bloemen en Nuvo Drops.

The new challenge started at Simply Magnolia and as always the theme is "anything goes" but this time with the option "Birthday".

For the shape of the card I've used a template from Dutch Doobadoo (470.713.071). I've cut it out of kraft and white cardstock. The designer papers are from Maja Design (Bohemian Harmony). The text is from Marianne Design.
For decoration some flowers and Nuvo Drops.


De tekst heb ik gestempeld met de watermerk inkt van Spectrum Noir en daarna bewerkt met goud embossingpoeder.

The text is stamped with the watermerk ink from Spectrum Noir and then I've used some gold embossing powder.

Tilda heb ik ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.

Tilda is coloured with the Illustrators from Spectrum Noir.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt/These are the colours I've used:
Huid/skin: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren/hair: GB7-GB5-GB4-GB2
Strik/bow: BT9-BT7-BT5-BT3
Jurk/dress: BT9-BT7-BT5-BT3
Ketting/necklace: TN7
Schoenen/shoes: BG9-BG7-BG5-BG3
Roos/rose: TN8-TN6-TN4-TN2-GG5-GG3-GG1 

 

2 opmerkingen:

  1. Oh ja, dat papier is zo prachtig. Ik heb op de beurs een pak gekocht. Je hebt er een heel mooie kaart mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Miranda.
    Mooi papier en wat een leuk modelletje is dit ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda