Volgers

zondag 8 mei 2022

geniet, straal en lach ...

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik weer een workshop gegeven bij Dietvorst Verf en Behang in Bergen op Zoom. Deze keer hebben we gekleurd met de TriBlend brushmarkers en een een lief hertje gekleurd.

De deelnemers kregen een pakketje mee om deze kaart met het ingekleurde afdrukje te maken.
Voor de basis heb ik kraft en crème cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Walking in the Forest).
De rand aan de bovenkant en in het midden van de kaart zijn van Marianne Design. Deze zitten in 1 set.
De tekst is ook van Marianne Design.
Als afwerking heb ik wat bloemen en Nuvo Drops gebruikt.


De tekst big even van dichtbij.

De rand aan de bovenkant is zo mooi gedetailleerd.

Het hertje is een stempel van Nellie Snellen.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Hert: tan extend - muted brown blend
Oog: ice blue blend
Ballon: true blue extend
Ondergrond: gold brown extend
Schaduw: BG1-blender
 


4 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je voor de Workshop gemaakt Miranda.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart. Prachtig gekleurd ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart met een heel lief stempeltje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi gekleurd!
    Ik ben nog "zoekende" met inkleuren.
    Op dit moment lukt het het beste met potloden.
    Leuke kaart, het randje maakt het een beetje romantisch.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda