Volgers

maandag 1 november 2021

Season of Joy

Hallo allemaal,

De Scrap It Easy bij Tiets Creatieve Wereld is deze maand verzonnen door mijn vriendin Francis en ik mag deze keer gastdesigner zijn. Samen hebben we een uitgebreide kaart verzonnen waarin iets lekkers gedaan kan worden. Wij hebben hem in winterthema gemaakt, maar je kunt hem natuurlijk in elk thema maken.

De beschrijving van deze kaart is alleen voor leden van deze club en kan ik daarom helaas niet delen. Er gaat heel veel tijd in zitten om zoiets te verzinnen, dus eventuele verzoeken van mensen die de beschrijving willen, ga ik daarom ook niet beantwoorden. Dit geef ik alvast op voorhand aan, omdat ik vaak verzoeken hiervoor krijg en als ik dan nee zeg, mensen boos worden.

Nu naar de foto's van mijn voorbeeld.
De basis heb ik gemaakt uit kraft en wit cardstock. Het dessinpapier is van Mintay (Christmas Stories). De plaatjes komen uit het dessinpapier. Alle flapjes zitten gesloten met magneetjes.

Dit is de voorkant. De opening en ijskristal heb ik gemaakt met een stans van Nellie Snellen. Achter de opening zit mica.

Achter de opening zit een losse kaart waarop ik een tekst heb gestempeld. De tekst is van CraftEmotions. Het tabje aan de bovenkant is een stans van Marianne Design.


Wanneer je de voorkant opent, ziet het er zo uit.

En wanneer je de rechter flap opent, ziet het er zo uit.

Zo ziet het er uit wanneer je de middelste flap omhoog doet. Heb in de pocket een lekker stuk chocola gedaan en een zakje om chocolademelk te maken.

De losse kaartjes die in de pockets zitten. Deze komen ook uit het dessinpapier. Ook hier heb ik de stans van Marianne Design gebruikt.




6 opmerkingen:

  1. Wat een kunstwerk Miranda!
    Top gemaakt. Mooi papier en zo leuk hoe je alles hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enne.... nog bedankt voor je prachtige verjaardagskaart die hier in de bus viel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda,
    wat een mooie creatie is dit! Ik hoop dat het nu goed gaat met dat ik je blog bij mij in de leeslijst zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige creatie heb je bedacht en gemaakt, echt supermooi.
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So beautiful.
    www.rsrue.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie creatie heb je gemaakt. Prachtig papier ook gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda