Volgers

woensdag 20 oktober 2021

Are you tokking to me?

Hallo allemaal/Hello everybody,

Gisteren was mijn schoonzus jarig en daar hoort natuurlijk een kaart bij.
Ze werkt bij hetzelfde bedrijf als mijn man en sinds een aantal maanden hebben ze een paar kippen op het werk. Die gaat ze meestal 's ochtends of in de lunchpauze voeren. Toen ik laatst op de Knotsgekke Kaartendagen bij de Scrapheap DEZE stempelset van Creafine zag, wist ik dat daar een kaart mee wilde maken voor mijn schoonzus. De tekst komt uit de stempelset.

Voor de basis heb ik zwart en wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Polkadoodles (Hearts & Happiness). De randen zijn gemaakt met stanzen van Noor!Design en Marianne Design.
Als afwerking wat bloemen en Nuvo Drops.

Yesterday was my sister-in-law her birthday and of couse I had to make a card for her. She works at the same company as my husband and since a couple of month there some chickens at work. She mostly feeds them in the morning or on their lunch break. When I was at the Knotsgekke Kaartendagen a while ago I saw THIS stamp set from Creafine at the Scrapheap. I knew I wanted to make a card with it for my sister-in-law. The text is from the stamp set.

For the base of the card I've used black and white cardstock. The designer papers are from Polkadoodles (Hearts & Happiness). The borders are made with dies from Noor!Design and Marianne Design. For decoration some flowers and Nuvo Drops.

Hier het afdrukje van dichtbij. Ik heb deze ingekleurd met de Aquamarkers van Spectrum Noir.

This is a close up from the image. I've coloured it with the Aqua markers from Spectrum Noir.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt/These are the colours I've used:
Kip/chicken: chestnut-tan-crimsom-topaz
Ogen/eyes: flint
Achtergrond/background: azure blue



4 opmerkingen:

  1. Geweldig leuke kaart heb je voor schoonzus gemaakt Miranda!
    Geinige kip is 't ook, net als de tekst.... hilarisch leuk toch

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige kaart! Had ze weleens eerder gezien deze stempels maar deze keer misgelopen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie vrolijke kaart en de grappige tekst past er perfect bij. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A beautifully layered card with the funniest image, so cool!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda