Volgers

dinsdag 16 november 2021

Never regret anything

Hallo allemaal/Hello Everybody,

Laatst heb ik op de Knotsgekke Kaartendagen een grunge stempel van Studio Light gekocht. Ik zag bij Jolande de Ronde een mooi voorbeeld en die heb ik als inspiratie gebruikt.
Om te beginnen heb ik de vorm uit Neenah Classic Crest Card gestanst met een slimlinestans van Carlijn Design en daarna gestempeld met Finesse alcoholproofinkt in de kleur Noir Black. Daarna heb ik de bloemen nog een keer gestempeld op masking tape, uitgeknipt en op het afdrukje geplakt. Toen ben ik de achtergrond gaan bewerken met Harmony Waterreactive inkten in de kleuren Grasshopper en Smoke Plume. Voor de randen heb ik de kleuren Pine Tree en Twilight Grey gebruikt.

At the Knotsgekke Kaartendagen I bought a grunge stamp form Studio Light. I was inspired by a card from Jolanda de Ronde.
To start I cut some Neenah Classic Crest Card with a slimline die from Carlijn Design and then stamped with Finesse alcoholproof ink in the colour Noir Black. Then I've stamped the flowers on some masking papers, cut them out and put it on the image. I've then made the background with some Harmony Waterreactive inks in the colours Grasshopper and Smoke Plume. For the borders I've used Pine Tree and Twilight Grey.

De bloemen heb ik ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.

The flowers are coloured with the Illustrators from Spectrum Noir.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt/These are the colours I've used:
Roze bloem/pink flower: MG5-MG4-MG3-MG2-MG1-GY5-GY3-GY1
Paarse bloem/purple flower: PL-PL4-PL3-PL2-PL1
 


 

2 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart met een mooie stempel. Prachtige kleuren heb je voor de bloemen gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Miranda deze kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda