Volgers

dinsdag 23 november 2021

Baby album

Hallo allemaal,

Afgelopen week is een collega met zwangerschapsverlof gegaan. We hebben als collega's een leuk pakket voor haar gemaakt en eigenlijk maak ik altijd iets voor een collega die met zwangerschapsverlof gaan om een cadeaubon in te doen.
Omdat deze collega niet zo van het babyroze is heb ik het vrij rustig gehouden en ook wat andere kleuren gebruikt. We hadden gezegd dat ze een over de top roze pakket zou krijgen haha.

Deze keer heb ik een klein album gemaakt met de mallen van Dutch Doobadoo.
Voor het album heb ik 470.784.021 gebruikt. Deze heb ik uit wit cardstock gesneden. Ook heb ik er wat fotoframes in gemaakt met 470.715.310 en deze uit kraft gemaakt. Hierin heb ik wat pagina's gedaan waarop ze zelf foto's van de baby kan plakken.
Het dessinpapier is van Reprint (You are Invited). Dit heeft wat oudrose papier erbij. Dit is mooi in combinatie met wit en kraft. Aan de bindringen heb ik wat stukken lint geknoopt.
De tekst of de voorkant is van Tim Holtz.Ook een glazen flessen waarin ik wat schudmateriaal heb gedaan. Het hobbypaardje is van Joy!Crafts.

 Hieronder de andere pagina's.


De losse letters zijn van Dutch Doobadoo. Het plaatje is van Syta van Gelderen.

Ook wat houten vlindertjes er in verwerkt.

En een ornamentje van Scrap Unlimited.



1 opmerking:

  1. Wat een prachtig baby album heb je voor je collega gemaakt. Mooie details ook in
    en op verwerkt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda