Volgers

dinsdag 23 november 2021

2 shirts bedrukt

Hallo allemaal,

Daar ben ik nog een keer vandaag. Vanmiddag heb ik voor het eerst sinds lange tijd weer eens 2 shirts voor mezelf bedrukt. Had er best wat, maar die heb ik eind vorig jaar allemaal weg gedaan. Omdat ik zoveel ben afgevallen waren ze veel te groot geworden. Laatst heb ik bij Zeeman weer wat nieuwe shirts gekocht en vanmiddag bezig geweest om er een paar te voorzien van iets moois.

De 1e is een zwart shirt met een vlinder van Sisserflex.
Het patroon van de vlinder komt uit de Silhouette Online store en is #318671.


De 2e is een wit shirt met een kolibrie. Hiervoor heb ik zilver, donkerrood en roze Sisserflex gebruikt en de verschillende lagen op elkaar geperst. Dit was best een werk om te pellen en daarna goed op elkaar te krijgen, maar ben tevreden.
Dit is een patroon van Daddy2Design en is DEZE.




2 opmerkingen:

  1. Echt gaaf dat je zoiets zelf kunt. Ze zijn beiden mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie bedrukkingen. Ik vind die met de kolibri het mooist. Lijkt me inderdaad een gepriegel.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda