Volgers

zondag 14 november 2021

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie mijn kaart voor de lopende challenge bij Cheerful Sketches laten zien.
Dit is de sketch van deze maand.

Dit is mijn uitwerking. Voor de vorm heb ik mal gebruikt van Dutch Doobadoo (470.713100).
De basis heb ik uit kraft en wit cardstock gemaakt. Het dessinpapier is van Reprint (Little Girls).
Als decoratie flink wat bloemen en Nuvo Drops.
De tekst is een stempel is van Crafter's Companion.

Het afdrukje is een digi van 1 van onze sponsors, The Paper Nest Dolls, en heet Elf Avery with Xmax List. Ik heb het ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.


Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren: EB8-EB7-EB4-EB2-EB1
Muts: AP4-AP2-AP1-GB7-GB5-GB4-VB3-VB2-VB1
Shirt: VB3-VB2-VB1- AP4-AP2-AP1
Riem: MG5-MG3-MG1-GB7
Legging: AP4-AP2-AP1-GB7-GB5-GB4
Laarzen: VB3-VB2-VB1
Muis: GB7-GB5-GB4-AP4-AP2-AP1-GB1
Muts muis: AP4-AP2-AP1-VB3-VB2-VB1-GB4
Potlood: VB3-VB2-VB1-GB4
Perkament: GY3-GY2-GY1
Ondergrond: YG3-YG2-YG1
Schaduw: BG1-blender


 

5 opmerkingen:

  1. Een mooie easelkaart met een schattige digi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige easelcard met een leuke digi,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een mooie easelcard gemaakt met de sketch Miranda. Het afdrukje is mooi ingekleurd. Leuke reminder voor de challenge.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er weer mooi uit Miranda.
    Grappig met dat kleine muisje erbij. Top!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda