Volgers

woensdag 5 februari 2020

Toffifee

Hallo allemaal,

Voor de vriendin waar we afgelopen zaterdag met nog 2 vriendinnen hebben gefreubeld heb ik, naast de tas die ik gisteren liet zien, nog een kleinigheidje gemaakt.
Heb een wikkel gemaakt om een doos Toffifee. Hiervoor heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier vis van Joy!Crafts (Afternoon Tea).
Heb achter het afdrukje 2 keer een stans van Marianne Design gebruikt. En wat bloemen erbij.


Tilda heb ik ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren: EB7-EB4-EB2
Hoedje: PP5-PP4-PP3-PP1-IG1-blender
Bloemen: VB3-VB2-VB1
Jurk:PP5-PP4-PP3-PP1-IG1-blender
Schoenen: BG7-BG5-BG3-BG1
Kop en Schotel: TB7-TB5-TB3-TB2MG5-YG2


3 opmerkingen:

  1. Schattig doosje met een lekkere inhoud.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Miranda. Ze zijn weer goed verwend je vriendinnen.Zijn echt mooie kadootjes zo.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een mooie cadeautje gemaakt met de chocolade. Mooi! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda