Volgers

zaterdag 1 februari 2020

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Daar ben ik nog een keer. Voor mijn voorbeeld voor de challenge bij Spectrum Noir, scroll even wat naar beneden.
In dit blogbericht wil ik jullie mijn voorbeeld voor de nieuwe challenge bij Cheerful Sketches laten zien.
Dit is de sketch van deze maand.

Dit is mijn uitwerking.
Voor de basis heb ik kraft en wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier komt uit een ouder blokje van Authentique (Journey). De rand aan de bovenkant is van Marianne Design net als de tekst.
Als aankleding heb ik alleen wat Nuvo Drops gebruikt.

Het afdrukje is een digi van 1 van onze sponsors, Sheepski Design, en heet Rudolfs Little Helper.
Ik heb deze ingekleurd met de TriBlendmarkers van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Mutsen: ice blue blend
Huid: fair skin blend
Baard: IG2-blender
Schoenen: brown grey blend
Rendier: earth brown shades-gold brown shades-coral blend-muted brown blend-ice grey shades
Bontrand: IG2-blender
Touw: IG9


3 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuke kaart is dit Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je met deze sketch gemaakt Miranda en zo'n leuk afdrukje gebruikt. Heel mooi ingekleurd weer en ook de afwerking vind ik top. Prachtige rand aan de bovenzijde :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een lieverdje en prachtig papier.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda