Volgers

zondag 9 februari 2020

To the happy couple

Hallo allemaal,

Vandaag zijn mijn zwager en schoonzus 19 jaar getrouwd en daar hoort natuurlijk een kaartje bij.
Voor de vorm heb ik een mal gebruikt van Dutch Doobadoo. Deze heb ik uit kraft en wit cardstock gesneden. Het dessinpapier is van Piatek (Truly Yours).
De rand aan de bovenkant is van Noor!Design. De vlinderhoek is van Jeanine's Art.
Het plaatje is van Syta van Gelderen. Deze heb ik uitgestanst met een cirkelstans van Joy!Crafts.
De teksten zijn van Simon Says Stamps.

3 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart Miranda.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je voor je schoonzus en zwager gemaakt. Schattig plaatje.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je voor het happy couple gemaakt Miranda. Allerliefst dat plaatje en zo mooi afgewerkt met die sierlijke stans en mooie bloemen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda