Volgers

dinsdag 4 februari 2020

Anytime is a good time .....

Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag had ik een freubeldagje met vriendinnen. 1 vriendin is jarig geweest en een andere bijna, dus die kregen (nog) een cadeautje van me. Dat wilde ik leuk verpakken en daarom heb ik een tas voor ze bedrukt met een leuke tekst. Ook voor de vriendin waar we gingen freubelen heb ik een tas gemaakt en daar wat lekkers in gedaan.

Op alle 3 de tassen zit dezelfde tekst. Alleen zijn de kleuren van de tas en tekst voor elke vriendin anders. De tekst hebben ik gesneden uit Sisser flex en daarna met mijn hittepers op de tassen gedrukt.
De tekst die ik heb gebruikt komt uit de Silhouette Online store en is nummer 144158.




2 opmerkingen:

  1. Echt een heel leuk kadootje en een super tekst.
    Daar zullen ze wel blij mee geweest zijn.
    En gezellig zo'n dagje samen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf om zo tassen te bedrukken voor je vriendinnen Miranda. Die tekst is leuk en een tas komt altijd van pas.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda