Volgers

zondag 16 februari 2020

Nature is my home

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik weer een workshop gegeven bij Dietvorst Verf en Behang in Bergen op Zoom. Deze keer hebben we gekleurd met meerdere tinten van een kleur TriBlendmarkers.

De deelnemers kregen een pakketje mee om deze kaart met het ingekleurde afdrukje te maken.
Voor de basis heb ik kraft en crème cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Little street Café).
De randjes aan de buitenkant zijn gemaakt met een stans van Joy!Crafts. De rand aan de onderkant is van Marianne Design en de doily is van Amy Design.
Als afwerking wat bloemen en Nuvo Drops.

Het afdrukje is een stempel van CraftEmotions (hier is ook de tekst van).
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN2 – fair skin blend (FS8-FS7-FS6) – CR1
Haren: tan shades (TN9-TN8-TN6)
Jurk: gold yellow shades (GY5-GY3-GY2)
Muts: dark red shades (DR7-DR6-DR5) – dark red blend (DR4-DR3-DR1)
Sjaal: dark red shades (DR7-DR6-DR5) – dark red blend (DR4-DR3-DR1)
Schoenen: yellow green blend (YG3-YG2-YG1)


8 opmerkingen:

  1. Super leuk, was vast een toffe ws!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart heb je gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Miranda.
    De stempel is wel heel geinig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart in warme kleuren Miranda. Dat was vast een leuke workshop.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart viel wel in de smaak denk ik , de digi is ook heel grappig alhoewel ik daar zelf veel moeite mee heb om in te kleuren.
    Volgens mij wel een geslaagde workshop.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart in een mooie kleuren combi, leuk design en schattige stempel erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Miranda.
    Een erg grappig figuur ook deze stempel. Heel mooi ingekleurd.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda