Volgers

vrijdag 14 februari 2020

May everything ....

Hallo allemaal,

Op Facebook is een nieuwe challengegroep Mijn Schatkaart waar je elke maand mee kunt doen aan een challenge.
Heb voor de basis wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Holidays in the Alps). Ook al is dit een kerstlijn, er zitten genoeg "neutrale" papiertjes in die je prima voor een verjaardagskaart kunt gebruiken.
Op de voorkant heb ik een plaatje van Syta van Gelderen gebruikt. Daarachter heb ik een stans van Noor!Design gebruikt. De tickets zijn van Gummiapan en de tekst van Kaisercraft.
Als aankleding wat bloemen en Nuvo Drops.

Dit is de binnenkant. Die heb ik rustig gehouden en alleen teksten van Kaisercraft erin verwerkt.

4 opmerkingen:

  1. Mooie uitvoering van dit patroon Miranda. Zelf vond ik hem moeilijk om hem aan te kleden was niet echt mijn ding, maar juist wel leuk die uitdagingen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Miranda met een heel mooi plaatje
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda