Volgers

zondag 23 september 2018

Merry Christmas

Hallo allemaal,

Afgelopen week heerlijk zitten werken aan dit kerstkaartje.
Heb er een easelkaart van gemaakt omdat je hier zoveel op kwijt kunt.
Voor de basis heb ik een van mijn favoriete mallen van Dutch Doobadoo gebruikt. De grootste maat heb ik uit bruin cardstock geknipt, een maat kleiner uit crème cardstock en weer een maat kleiner uit dessinpapier. Het dessinpapier is al een ouder blokje van WeR Memroy Keepers (Indian Summer).
Achter het afdrukje heb ik een mal van Noor! Design gebruikt.

De tekst is van Nicole Verkooijen en als versiering een paar Nuvo Drops aangebracht.

Vind deze Tilda zo schattig. Heb haar ingekleurd met mijn Spectrum Noir markers.
Op het glas van de lantaarn heb ik wat Nuvo Crystal Glaze aangebracht.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: LV2-TN4-FS3-FS9-FS4-FS2-FS8
Haren: EB5-GB10-GB2-EB2
Muts: BT9-IB3-IB2-IB1-BG10-BG7-BG6-BG5-spica pitch black
Jas: BT9-IB3-IB2-IB1
Broek: BG10-BG7-BG6-BG5-TN8-TN4-GB7-GB4-LY3
Lamp:TN8-TN4-GB7-GB4-LY3-TB1-blender-spica buttermilk
Ondergrond: GB8-EB2-EB1
Schaduw: GG1-blender

Met deze kaart doe ik mee met de challenge bij HobbyVision (alles mag).


3 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje! Hij is prachtig. zo mooi in deze kleuren. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige easelkaart heb je gemaakt Miranda. Mooi in deze kleuren. Inderdaad altijd handig easelkaarten, kan je er lekker veel op kwijt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda