Volgers

dinsdag 25 september 2018

Friend

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie lieve kaartje laten zien.
Voor de basis heb ik kraft en crème cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Celebration).
Aan de bovenkant heb ik een rand gebruikt van Jeanine's Art en onderaan een stans van Marianne Design.

De tekst heb ik gemaakt met een alfabetstans van Marianne Design.
Ook de strikjes zijn van Marianne Design. In het midden een pareltje gemaakt met Nuvo Drops.

Natuurlijk ook nog het stempeltje van dichtbij. Deze is van Wild Rose Studio en heb ik ingekleurd met Spectrum Noir colourblends.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Olifant:  black-taupe-pewter-smoke-peach-cream
Ballonnen: twilight blue-prussian blue-vintage blue-pink violet-mulberry-vivid pink-russet-cinnamon-sadlle brown en een zwarte fineliner voor de touwtjes.
Ondergrond: cream-eggshell-linen


3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda