Volgers

vrijdag 14 september 2018

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een kaartje voor de lopende challenge bij Cheerful Sketches.
Dit is de sketch van deze maand.

Dit is mijn uitwerking. Voor de basis heb ik een mal gebruikt van Dutch Doobadoo. Voor de basis heb ik crème cardstock gebruikt en het dessinpapier is van Maja Design (Summer Crush).
Heb het kaartje rustig gehouden, omdat ik het papier al mooi genoeg vond. Alleen wat Nuvo Drops als versiering en natuurlijk wat mooie bloemen erbij. De tekst is van CraftsEmotions.

De digi is van 1 van onze sponsors, SheepSkiDesigns, en heb ik ingekleurd met mijn Spectrum Noir markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Bloemen: DR6-PP3-CR1-CR3-spica chocolate
Blaadjes: LG5-LG3-LG1
Schaduw: TB1-blender


6 opmerkingen:

  1. Erg mooie uitwerking van de sketch, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een beeldige reminder Miranda!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart Miranda. Het voordeel van zo'n mooi ingekleurde bloem is dat de kaart voor heel veel gelegenheden gebruikt kan worden. Mooi opgebouwd en afgewerkt ook.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Miranda. Leuke fijne tekst stempel ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Stunning and you have layered this Beautifully and looove your Flowers!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda