Volgers

woensdag 5 september 2018

Happy birthday

Hallo allemaal,

Laatst vertelde ik jullie dat ik gastdesigner mocht zijn bij The Paper Nest Dolls en liet ik jullie deze kaart zien. Maar ik had nog een afdrukje gekregen om een kaart mee te maken en die wil ik jullie vandaag laten zien. Dit was ook 1 van de voorbeelden die ik bij me had op de Knotsgekke Kaartendagen.

Voor de basis heb ik een mal van Dutch Doobadoo gebruikt. De grootste maat heb ik uit kraft geknipt, een maat kleiner uit crème cardstock en weer een maat kleiner uit dessinpapier van Craft&You (Bellissima Rosa).
Achter het afdrukje heb ik een stans gebruikt van Marianne Design.
Wat bloemen en blaadjes van Dutch Doobadoo als versieringe nwat Nuvo Drops.

Hier heb ik een stans gebruikt van Crafter's Companion.

Hier was vlindertjes van klei die ik heb bewerkt met een clear sparkle pen. De tekst is een stans van Noor! Design.

Het afdrukje heet Art Day Avery en heb ik ingekleurd met mijn Spectrum Noir markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN4-TN3-FS3-FS4-FS8
Haren: EB5-GB10-GB2-EB2
Strik: DR7-DR6-PP6-PP4-PP3-spica lipstick
Shirt: DR7-DR6-PP6-PP4-PP3
Penseel: spica sand-baby blue
Regenboog: spica lipstick-peach-buttermilk-mint-baby blue
Bloem: spica lipstick-buttermilk
Tafel: GB8-EB2-EB1
Schaduw: TB1-blender



3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda