Volgers

donderdag 27 september 2018

Halloween

Hallo allemaal,

Voor het 2e jaar doe ik met een internationale birthday cirle. We sturen elkaar dan met onze verjaardag een kaart. Maar we konden ons ook opgeven voor een Halloweenswap. Halloween kennen we hier in Nederland niet echt, maar vond het wel leuk om mee te doen en heb deze framekaart gemaakt.

Voor de basis heb ik een Dutch Doobadoomal gebruikt. De grootste maat heb ik uit paars cardstock gesneden, een maat kleiner uit zachtgeel cardstock en weer een maat kleiner uit dessinpapier van Joy!Crafts (vintage).

De tekst heb ik gemaakt met een alfabetstans van Marianne Design.

Heb met mijn Silhouette verschillende dingen uitgesneden om de kaart aan te kleden, zoals deze spinnewebben. Deze komen uit DEZE set uit de online store.

De spin komt uit diezelfde set.
De heksenrand komt ook uit de online store en komt uit DEZE set.
De grote bloem heb ik bewerkt met wat paarse Distress Inkt.

Nog een paar spinnen uit de eerder genoemde set met de spinnenwebben.

De digi is van Mo Manning en heb ik ingekleurd met mijn Spectrum Noir markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN4-TN3-FS3-FS4-FS8
Haren: EB5-GB10-EB2
Strikken: spica peach
Jurk: DP4-DP3-DP2-DP1-spica pitch black
Pompoenen: TN8-TN4-TN6-OR2-TN3-DG3
Hoed: IG6-IG5-IG4-spica pitch black-spica buttermilk
Kat: IG6-IG5-IG4-spica buttermilk
Bezem: BG10-BG7-BG6-BG5
Ondergrond: GB8-EB2-EB1

6 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke halloweenkaart heb je gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaart Miranda! prachtig ingekleurd plaatje, heerlijk griezelen met de spin/web/heksen...
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. spannende kaart. Mooi gemaakt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige Halloween kaart heb je gemaakt. Mooie dingen heb je uitgesneden met de Silhouette. De digi is erg leuk/grappig en mooi ingekleurd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart en de rand met heksen is ook zo leuk. Fijn weekend. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda