Volgers

zaterdag 22 september 2018

Handtasje

Hallo allemaal,

Vorige week was mijn schoonmoeder jarig, maar ze vierde het gisteren. Mijn schoonzus en ik hadden bedacht om haar een dagje mee te nemen om te gaan winkelen in Utrecht. Maar hoe geef je zoiets? Ik had bedacht om een tegoedbon te maken en dit leuk te verpakken in een handtasje. Dus heb mijn Silhouette aan het werk gezet en een handtas uit zachtroze cardstock gesneden. Het dessinpapier is van Maja Design (Celebration).
Een bedeltje van een kat eraan zoals mijn schoonmoeder ook aan haar eigen handtas heeft.

Erin heb ik een envelop met tegoedbon gedaan. Het envelopje is een stans van Marianne Design.

Voor de liefhebbers is DIT het patroon wat ik uit de Silhouette onlinestore heb gebruikt.


6 opmerkingen:

  1. Wat heb je een prachtig tasje gemaakt, Miranda.
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!! Als je snel kijkt dan is het tasje gewoon echt en niet van papier. Super mooi, ook het zachte kleurtje. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd nog met je schoonmoeder. Wat een prachtige tas heb je voor je schoonmoeder gemaakt. Leuk ook, een bedeltje van de kat eraan. Ik denk dat ze hier vast erg blij mee was. Hebben jullie nog een leuk daagje in het verschiet.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw...super gaaf en persoonlijk cadeau heb je zo voor je schoonmoeder gemaakt, Miranda. Bedeltje maakt het natuurlijk helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan, het lijkt net een echte tas ;)...schitterend!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda