Volgers

zondag 8 oktober 2017

Workshop Dietvorst

Hallo allemaal,

Gisteren had ik mijn eerste 2 workshops bij Dietvorst Verf & Behang in Bergen op Zoom.
2 gezellige groepen en de workshop werd met zoveel enthousiasme ontvangen. Dat is toch maar altijd even afwachten. Ik zal hier nog de kaart laten zien die we gemaakt hebben. Althans we hebben het afdrukje ingekleurd en de materialen om de kaart te maken hebben de deelnemers mee naar huis gekregen.
Ik had jullie deze al in een eerder blogbericht laten zien.
Voor de basis heb ik crème cardstock gebruikt en dessinpapier van Maja Design. De tekst is van Joy!Crafts net als de doily achter het afdrukje. De rand aan de onderkant is van Marianne Design.

Het afdrukje is een stempel van Joy!Crafts.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Bloemen: PL5-PL4-PL2-LV1
Bladeren: DG4-DG3-CG2-DG2
Schaduw: EB1-blender


We gaan deze zelfde workshop nog 2 keer doen op 18 november. Deze zitten al vol.

Verder hebben we al 2 datums (2 december en 20 januari) voor een vervolgworkshop gepland. Dan gaan we aan de slag met huid en haren kleuren. Er zijn nog een paar plaatsen vrij voor beide datums, maar als je deze workshop wil volgen, wacht dan niet te lang met opgeven. Dit kun je doen bij Dietvorst Verf & Behang

Tijdens de workshop gaan we het afdrukje inkleuren. Wanneer er tijd over is, gaan we ook de kaart nog maken. Maar je krijgt zo ie zo de materialen voor de kaart in het pakketje.
Dit is het voorbeeld wat ik gemaakt heb.
Voor de basis heb ik kraft en wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Pion (Patchwork of Life).

De tekststempel is van Marianne Design.

Mooi he? Deze strik van Joy!Crafts.

De rand is een stans van Amy Design.

Achter het afdrukje een stans van Noor!Design gebruikt.

En nog even het afdrukje van dichtbij.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN4-TN3-FS3-FS4-FS8
Haren: EB5-GB10-GB2-EB2
Hoedje+kraag: DR6-CR6-PP4-PP3
Schaduw: TB1-blender 


2 opmerkingen:

  1. Wow, je bent lekker bezig Miranda. Mooie kaarten laat je zien en wat leuk dat het enthousiasme voor de workshops zo groot is. Gaaf hoor...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo liebe Miranda,
    zwei wunderschöne Karten sind das geworden. Ich bin von der Coloration wieder begeistet. Schade das die Workshops so weit weg von mir sind. Ich würde sehr gern mehr über das colorieren lernen.
    Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda