Volgers

zondag 29 oktober 2017

Hobbymaatjesdag Best

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik weer een aantal workshops geven op de hobbymaatjesdag in Best.
Deze keer heb ik 2 verschillende projectjes.

Als 1e dit doosje in een gewone versie en een kerstversie.
De gewone versie heb ik al eens eerder laten zien.

Dit is de kerstversie. Het dessinpapier is van Maja Design en het plaatje van Syta van Gelderen.

Daarnaast is er 2 keer een workshop met dit theemapje. De gewone versie heb ik ook al eerder laten zien.


En de kerstversie.
Het dessinppapier is van Joy!Crafts en de plaatjes zijn van Syta van Gelderen.

Dit is de binnenkant. Ik heb hier wat stansjes van Joy!Crafts en Marieke op verwerkt.


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke creaties! zijn leuke kadootjes ook!
    Fijne dag vandaag.

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, prachtige creaties! Vooral de theemapjes vind ik super!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke projectjes, Miranda! Geslaagde dag geweest?


    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda