Volgers

donderdag 19 oktober 2017

Condoleancekaart

Hallo allemaal,

Afgelopen week is een familielid van 3 (hobby)vriendinnen overleden. Ik heb voor hun een persoonlijke condoleancekaart gemaakt. Heb voor alle 3 dezelfde gemaakt, dus laat er hier maar 1 zien.
Voor de basis heb ik paars cardstock gebruikt met daarop crème cardstock.
Op de paarse strook heb ik een achtergrondstempel gebruikt van Simon Says Stamps. Deze heb ik gestempeld op het stempelpapier van Joy!Crafts met Versamark en daarna bewerkt met wit embossingpoeder en geblend met Distress Inkt Dusty Concord.
De bloem is een stempel van Joy!Crafts en de tekst van CreaMiep.


5 opmerkingen:

  1. Erg mooie en stijlvolle condoleancekaart, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaart(en). De tekst is ook prachtig. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo liebe Miranda,
    eine sehr ansprechende Kondolenzkarte hast du gestaltet. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie stijlvolle kaart voor zoiets droevige....
    Gr Netty

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda