Volgers

zaterdag 14 oktober 2017

Sneeuw & ijspret

Hallo allemaal,

Op de Be Challengedgroep hebben ze deze maand weer een leuk patroon. Een kaartje waar diepte in zit. Ik heb er een kerstkaartje van gemaakt.

Zo ziet de voorkant er uit. Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt.
Het dessinpapier is van Sra.Granger.
Het randje aan de zijkant heb ik gemaakt met een stans van Marianne Design.
De kerstboom is ook van Marianne Design en heb ik bewerkt met liquid applique voor een sneeuweffect.
De hertjes zijn van Yvonne Creations en Joy!Crafts en de kerstballen zijn van Marieke.
Ook de tekst is van Marianne Design.

Zo ziet het 3D-effect met de boom en hertjes er uit.

Tilda heb ik ingekleurd met mijn Spectrum Noir markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN4-TN3-FS3-FS4-FS8
Haren: EB5-GB10-GB2-EB2
Muts: GB8-EB2-EB1
Sjaal: GB8-EB2-EB1
Jas: T9-IB3-IB2-IB1-spica sand
Wanten: GB8-EB2-EB1
Sneeuwpop: MB1-blender-spica sand-spica peach
Hoed: GB8-EB2-EB1-spica sand

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda