Volgers

maandag 2 oktober 2017

Boo

Hallo allemaal,

Je ziet in Nederland steeds vaker dat we wat met Halloween doen. Ik heb er zelf niet heel veel mee, maar vind het wel leuk om af en toe een kaartje in Halloweenstijl te maken. Even buiten mijn comfortzone en andere kleuren gebruiken.

Vandaag heb ik dan ook een kaartje in voor mij best felle kleuren. Oranje gebruik ik niet vaak, maar in combinatie met paars en zwart vind ik het perfect voor een Halloweenkaartje. En laat Joy!Crafts nu net een mooie papierset hebben waarin prachtig Halloweenpapier zit.

Ik heb er een easelkaart van gemaakt. Voor de basis heb ik zwart kraft gebruikt met daarop paars cardstock. Daarop heb ik wit cardstock gebruikt.
Het dessinpapier heb ik in reepjes gesneden en die weer diagonaal doorgesneden. Ik heb ze zo naast elkaar opgeplakt. Deze techniek heet starburst.

Achter het afdrukje heb ik de nieuwe spirocirkelstans gebruikt. Deze heb ik uit paars cardstock gesneden. De mal heb ik op zwart kraft nagetekend en uitgeknipt om zo een iets grotere mat er onder te krijgen.


Op de onderkant heb ik een dezelfde starburst gemaakt die ik verhoogd opgeplakt heb met foamtape.
Onder deze strook heb ik een rand gebruikt uit de set Mery's Sneeuwman. Deze rand kun je voor allerlei kaarten gebruiken, omdat hij heel neutraal is.

Natuurlijk mag op een Halloweenkaart een zwarte kat niet ontbreken.

Het afdrukje is een digi van Mo Manning en heb ik ingekleurd met Spectrum Noir markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN4-TN3-FS3-FS4-FS8
Haren: EB5-GB10-GB2-EB2
Hoed: IG7-LV2-HB3-HB2-HB1-IG10-IG7-IG6-IG4-GB5-GB3-GB1-spica pitch black
Jurk: IG7-LV2-HB3-HB2-HB1-spica pitch black
Kat: IG10-IG7-IG6-IG4-CR2
Bezem: EB8-EB7-EB6
Pompoenen: TN8-TN4-OR1-GB3-spica chocolate


Materialenlijst:
6002/0490 Cutting stencil – Ovaal
6002/0694 Snij-embosstencil – Katjes 2 st
6002/0948 Snijstencil – Lovely Frame – Spirocirkel
6002/0952 Snij-embosstencil (3st) Mery’s Sneeuwman
6002/6104 Basislijn Snijstencilset Cirkel groot – 10 st
6011/0533 Papierset – Halloween
6200/0222 Inkt blending tool
6200/0934 Mini-trouvaille -incl. 4 platen
6410/0033 Stempel alfabet nr.1
6500/0030 Doublesided adhesive craft tape
8013/0024 Paper for cardmaking cardstock wit A4, 21x29,7cm
8013/0172 Papierset 15x30cm 20 vel – 200gr paars
8089/0244 Kraft papier – Zwart 30,5x15cm


  

7 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Miranda, met een schattige digi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo liebe Miranda,

    eine wunderschöne Karte hast du gestaltet. Das Motiv ist so zauberhaft und gar nicht gruselig. Tolle Papiere sind zum Einsatz gekommen. Auch die vielen Werke während meiner Abwesenheit habe ich ausgiebig bewundert. Einfach nur genial was du alles schaffst. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie halloweenkaart, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Miranda en wat heb je dat schattige heksje mooi ingekleurd !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaart schitterend Miranda, de halloween kleuren zijn zo gaaf.
    Je hebt ook weer héél mooi gekleurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend Halloween kaartje Miranda!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda