Volgers

zaterdag 28 oktober 2017

Cadeautjes voor mijn schoonzusje

Hallo allemaal,

Vorige week was mijn schoonzusje jarig. Ze houdt ook erg van koken en bakken en heeft een eigen foodblog Marielle in de keuken waar ze allerlei lekkere recepten deelt.

Wij kopen nooit grote cadeaus voor elkaar, maar wide ook iets leuks voor haar maken.
Heb mijn Silhouette weer eens aan het werk gezet en deze receptenbox uitgesneden.
Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is een oudere lijn van Echt Park (Homemade).

Zo ziet de zijkant er uit.

En de bovenkant. Ik heb er verschillende recepten van haar blog in gedaan.

Nog even wat detailfoto's.
De tekst is gemaakt met een alfabetstans van Joy!Crafts.

De bloemen zijn gemaakt met stanzen van MFT en in het midden wat Nuvo Crystal Drops.

Is dit geen schatje? Deze digi van Mo Manning? Ik heb haar ingekleurd met mijn Spectrum Noir markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN4-TN3-FS3-FS4-FS8
Haren: TN8-TN7-TN5-TN2
Jurk: AP4-AP3-AP2-AP1
Schort: BG7-VB3-VB2-VB1-IG1-blender
Sokken: IG1-blender
Schoenen: BG6-BG4-BG2-BG1
Pan: IG3-IG2-IG1
Lepel: GB11-EB2-EB1-blender

Heb er een bijpassend notitieboekje bij gemaakt.
Hiervoor heb dezelfde papierlijn gebruikt.
De rand is gemaakt met een stans van Marianne Design.
De keukenmachine, spuitzak en deegroller zijn gemaakt met stanzen van Joy!Crafts.
Heb de keukenmachine uit roze cardstock gestanst, omdat mijn schoonzus een roze Kitchenaid heeft dus vond het wel leuk om die er op te verwerken.

De binnenkant. Hier heb ik labels uit het dessinpapier gebruikt.

Is het geen schatje deze pinguïn? Het is een stempel van Whimsy Stamps en heet Penguin Baker.
Ik heb hem ingekleurd met Spectrum Noir markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Pinguin: IG10-IG7-IG6-IG4-IG1-blender
Voeten: TN6-TN4-OR1-GB3
Taart: GB8-EB2-EB1-IG6-DR7-DR5-CR9
Schort: BG7-VB3-VB2-VB1
Muts: BG6-BG4-BG3

Het setje nog even samen op de foto.

Als laatste heb ik nog een schort gemaakt waarop ik haar logo heb verwerkt.
Heb bij de Xenos een roze schort gekocht en op het zakje met zwarte flex het logo gemaakt.


Hier het logo even wat beter in beeld.




5 opmerkingen:

  1. Hallo liebe Miranda,
    du hast ein ganz wundervolle Geschenk für deine Schwester gestaltet. Ich bin überwältigt von deiner Kreativität. Alles ist so liebevoll durchdacht und passt haargenau zu deiner Schwester. Sie wird sich freuen ihre Rezepte nun sammeln zu können in der fantastischen Box. Die Karte mit dem süßen Pinguin ist so wundervoll gestaltet und sogar die Kitchenaid in rosa.....super gemacht. Auch die Schürze ist super geworden und komplettiert das Geschenk. Ich bin wirklich beeindruckt. Ich wünsche dir ein wunderschönes Wochenende. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een prachtig kado heb je gemaakt ! Daar zal ze vast en zeker heel erg blij mee zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat en leuke cadeautjes heb je zo gemaakt, Miranda. Daar zal de jarige blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf Miranda. Zal ze vast erg blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creaties heb je ervan gemaakt. Daar was ze vast erg blij mee.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda