Volgers

zondag 20 maart 2011

voorbeelden van de beurs

De afgelopen 3 dagen heb ik een demo gegeven met de distress inkt en de aquamarkers bij de stand van Hobbidee op de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch. Het waren hele gezellige dagen. Heb ook weer een aantal hobbymaatjes van clubs, Hobbyjournaal en blogs ontmoet. Altijd erg leuk. Maar dan nu de voorbeelden die ik gemaakt heb.
Deze hebben jullie al gezien. Het afdrukje is een digistamp van Mo Manning en ingekleurd met de distress inkt.

















Dan dit taartkaartje. Het idee heb ik van Sandra (Scrappoint). Het afdrukje is een Bildmalarna en ingekleurd met de distress inkt.



















Hier nog wat detailfoto's. Het afdrukje heb ik uitgestanst net een nestabilitie (labels ten).






































Dan nog dit doosje. Dit is 1 van de voorbeelden voor de workshop die ik 9 april geef bij Hobbidee. Er is nog plaats, dus wil dit leuke projectje maken dan kun je je opgeven via de site.
Het afdrukje heb ik ingekleurd met de aquamarkers.



















Hier zie je ook het doosje wat erin zit. Heb er een rozenzeepje in gedaan, maar je kunt er natuurlijk ook iets anders in doen, bijvoorbeeld paaseitje.


















En nog een detailfoto van het afdrukje. Het afdrukje heb ik uitgestanst net een nestabilitie (labels ten).



















Dan nog een kaart in een doosje. Ook dit afdrukje is van Bildmalarna en is ingekleurd met distress inkt. Het idee heb ik uit het boekje 'Snoesjes van kaarten' en een beetje aangepast naar mijn eigen idee. Het kader heb ik uitgestanst met een nestabilitie.


















En nog wat detailfoto's

































En het doosje en de kaart samen











Dan nog een een wat vrolijkere kaart. Papier is van First Edition (Love Letters) en het Magnoliaatje is ingekleurd met de aquamarkers.
De basiskaart is wit en heb ik met distress inkt (forest moss) en mijn blending tool gekleurd.



































De blaadje zijn gemaakt met een nieuwe createble van Marianne Design. Het groene roosje heb ik gekleurd met een groene glimmer mist en de roze alleen met een pearl glimmer mist.














Dan nog een bakje om kaartjes in te bewaren of servetten.
Dit afdrukje heb ik ingekleurd met de aquamarkers.














En deze met de distress inkt.










































Dan nog een envelop dit ik gemaakt heb met het Martha Steward scoreboard. Heb daar trouwens ook alle doosje mee gemaakt.
Het elfje is van Marianne Design en ingekleurd met distress inkt.

































Dan nog een doosje met zakdoekjes. Het Magnoliaatje is ingekleurd met de distress inkt.
Het papier is ook van First Edition (Love Letters). Het patroon komt uit Magnolia Ink van eind vorig jaar.



















De roosjes heb ik bewerkt met een beetje distress inkt (victorian velvet)


















































Dan nog dit doosje. Het stempeltje is van Karens Doodles en is ingekleurd met de aquamarkers. Papier is van Basic Grey.

































En als laatste nog een zakdoekenboekje. Het idee komt van het blog van Karens Doodles.
Het papier is van Basic Grey. Het Magnoliaatje is ingekleurd met de distress inkt.



















En de binnenkant. De bloem en blaadjes zijn gemaakt met een nieuwe createble van Marianne Design.














22 opmerkingen:

  1. whow jij hebt hard gewerkt, prachtig is dit allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat zijn het weer allemaal mooie creatie's Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wouw schitterende creaties miranda
    erg leuk
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi,

    wwoooww zeg, jij hebt écht je best gedaan!! Mooi allemaal!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Miranda, zit er allemaal superr uit hoor, leuk ook die zakdoekjes doosjes groetjes Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Miranda, Wat een heerlijke mooie creaties heb je weer gemaakt.
    Ga ook het zakdoeken doosje maken.
    vinden de oudjes vast wel erg leuk.
    Groetjes Gwen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zooooo, jij hebt niet stilgezeten, mooie creaties heb je gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn prachtige voorbeelden die je gemaakt hebt!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Had ze al gezien op de beurs vrijdag en ze zijn echt prachtig!!!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Miranda, wat een veelzijdigheid aan cresties. Schitterende kaarten, prachtige doosjes.....op de beurs zijn de kijkers bij je vast en zeker enthousiast geweest over al dat moois. Ben ook benieuwd of het gezellig was. En of je weer leuke dingen hebt gezien en ....gekocht natuurlijk. Maar we krijgen vast nog wel een verslagje ervan (hoop ik wel tenminste).
    Fijne avond verder.
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Miranda,
    Dat moet toch wel een GIGA klus zijn geweest om zoveel MOOIE kaarten en doosjes te maken. De ene nog mooier dan de andere...SUPER.
    Nog een fijne freubelweek toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Miranda,
    Wat leuk dat jij éen demo hebt gegeven op de beurs in Den Bosch.
    Wilde daar eerst naar toe gaan, maar volgend weekend is er een creabeurs in Rijswijk. Dat is voor mij een stuk dichter bij. Ben je daar weleens geweest?
    Je voorbeelden zijn allemaal erg leuk. Mo Manning blijft een leuke stempel. Mooi ingekleurd. De doosjes ook zeer leuk.Het enveloppe album komt me bekend voor. In Klarenbeek daar een heel groot album mee gemaakt. Momenteel heb ik uitverkoop op mijn blog en daarna ga ik weer kaartjes plaatsen.
    Ben gelijk volger geworden, dus kom weleens vaker bij je langs.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je heb niet stil gezeten zie ik wel.Prachtige voorbeeldjes allemaal.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wowwww Miranda,jij heb hard gewerkt.
    Schitterend,leuke stempels,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi projectjes allemaal Miranda,
    Groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw Miranda, wat had jij een boel om te laten zien! En stuk voor stuk zijn het schitterende projectjes! Super mooi gemaakt allemaal! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tjonge3 jonge kom nog even hier kijken naar je mooi's hoor, het gaat je goed af zeg, geweldig leuk allemaal.

    Warme gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, wat een prachtige kaartjes heb je weer gemaakt Miranda! Ik vond het leuk dat ik je weer heb gezien op de beurs.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. toppiet Miranda, en heb een award voor je op mijn blog staan
    groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Miranda
    Wowwwww wat een prachtige creaties heb je gemaakt joh, alles ziet er schitterend uit.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een leuke dingen heb je gemaakt.
    jammer dat ik niet even de tijd had om bij te komen kijken

    gr mriiam

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat zijn dit prachtige creaties! de beurs is zeer inspirerend geweest zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda