Volgers

zaterdag 26 februari 2011

bruin-blauw kaartje

Over een paar weken zijn alweer de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch en daar zal ik weer bij de stand van Hobbidee demonstreren met de distress inkt en dit keer ook de aquamarkers. Ik ben al druk bezig om voorbeelden te maken. Natuurlijk laat ik ze nog niet allemaal zien, maar dit is alvast de 1e. Voor de andere voorbeelden zullen jullie moeten wachten tot de beurs;)

De sketch die ik heb gebruikt is van de club van Tiets. Het is daar de uitdaging van deze maand.
Het papier komt uit een blokje van de lijn Capella van Basic Grey. Vind dit zo'n gaaf papier om mee te werken.
Het afdrukje is van Meljens Design. Verderop in dit bericht kunnen jullie zien welke kleuren ik heb gebruikt.

















Hier nog een detail van de bloemen. Het zijn allemaal witte bloemen die ik bewerkt hebt.
De 2 onderste bloemen heb ik eerst bewerkt met cuttlebugmallen (swirls en swiss dots). Daarna heb ik de grootste bloemen blauw gemaakt met glimmer mist (frost) en de andere heb ik bewerkt met distress inkt (tea dye). De blaadjes van de roosjes heb ik beïnkt met distress inkt (stormy sky).



















Dan hier nog een detail van de tekst. Deze hoort bij de Mini Clear Stamps van Kaisercraft. Vond deze er wel bij passen. Heb hem gestempeld met distress inkt (tea dye).















En dan hier nog de kleuren die ik gebruikt heb.

















Willen jullie dit voorbeeld en de andere voorbeelden in het echt zien, kom dan langs op de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch. Ze zijn van 17 t/m 19 maart. Ik ben te vinden bij de stand van Hobbidee (standnummer 234). Vind het altijd leuk om hobbymaatjes te ontmoeten en te spreken. Wie weet tot ziens.

15 opmerkingen:

  1. Wt een schattig kaartje is dit geworden. Helemaal leuk.

    Gr. Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas kunnen we elkaar niet treffen, Den Bosch is voor mij echt te ver. Je kaart is super mooi, leuk idee om die bloemen zo te bewerken, heel mooi!
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda

    Wat een ontzettend mooi kaartje zeg.
    Ook erg mooi dat blauw gecombineerd met bruin.
    Prachtig!

    Liefs Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi,

    je kaartje is prachtig geworden!!! Veel succes op de beurs, helaas is het voor mij te ver weg...
    Fijn weekend!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dili zeg

    ik vind het super leuk kaartje
    en kom zeker ff kijken naar de rest in Ben Bosch
    groetjes Dili

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk en lief kaartje!
    Bruin met licht blauw kleurd gewoon erg mooi bij elkaar.
    Gr. Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje Miranda, mis ik alweer de knotsgekke kaartendagen. Weet je dat ik daar, toen ik nog in Nederland woonde, altijd heen ging en dan met een volle tas weer terug kwam.
    Maar ik wens je heel veel succes met je demo. Doe je Anja de groetjes van me en........je kaart is zoals altijd super!
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is ook al zo leuk!! Bedankt voor de kleurnummers van de Distress. Ik heb mezelf ook de hele serie cadeau gedaan. Nu nog even flink oefenen:)

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend kaartje Miranda, jammer dat ik de andere niet live kan komen bekijken.
    Liefs Carin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterend kaartje miranda
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje, ik vind je afdrukje zo leuk en mooi ingekleurd.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig mooi kaartje Miranda! En leuk dat je een van je voorbeelden voor de beurs laat zien.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart heb je gemaakt Miranda!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda