Volgers

zondag 13 maart 2011

enveloppenboekje

Een tijdje geleden ben ik naar de clubdag van Freubelen geweest. We hebben toen een heel leuk enveloppenmapje gemaakt. Het papier wat we kregen is van V&A. Vind dit zo mooi.
Heb voor de aankleding mijn foto's van de hobbywinkels die ik tijdens onze vakantie afgelopen zomer in Denemarken, Noorwegen en Zweden heb bezocht gebruikt.

Het zijn nogal wat foto's, maar wilde het van alle kanten laten zien.

De voorkant

















De zijkanten


















































Detail van de voorkant
Dit is bij de Magnoliawinkel in Boras (Zweden)














En de foto's die in het mapje zitten
Bij HobbyHimmelen in Kristiansand (Noorwegen)




























De Pandurowinkel in Oslo (Noorwegen)














De Pandurowinkel in Kolding (Denemarken)














De Pandurowinkel in Göteborg (Zweden)















De Magnoliawinkel in Boras (Zweden)






























23 opmerkingen:

  1. Wat een waanzinnig mooi boekje heb je gemaakt zeg. Dat papier vind ik ook schitternd dat je gebruikt hebt. Die foto's uit de magnoliawinkel in Noorwegen.............ik ben er jaloers op!!!!!

    Fijne dag nog.

    XX Mieke

    http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig miranda en zo leuk met al de foto's die je er in hebt gedaan!

    een fijne zondag miranda!

    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er prachtig uit zeg allemaal.
    Zou er jaloers op worden al die hobbywinkels.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Wat een schitterend boekje heb je gemaakt.
    En wat gaaf dat je bij die winkels bent geweest.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat gaaf is dit zeg!! Super leuk idee zo'n envelopboekje!
    En je bent gewoon bij je Magnolia winkel in Zweden geweest, ben ZO jaloers ;-)! geweldig joh!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi,

    wat ontzettend leuk gemaakt zet!! Het is inderdaad héél mooi papier!! En die foto's zijn ook hartstikke leuk! Wij denken er over om volgend jaar die kant op te gaan dus wie weet..... kom ik ook wel in zo'n winkel terecht, lijkt me hééél leuk!!!
    Gezellige zondag verder!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. whow wat een schitterend boekje heb je gemaakt voor al die leuke herinneringen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk gemaakt!!
    Fijne zondag Gr. Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wouw schitterend boekje miranda
    echt super
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een gaaf boekje heb je gemaakt,
    heel mooi papier en wat leuk om zo je foto's te bewaren.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig je envelopboekje, dat heb je leuk gedaan Miranda. En wat een lieve vriend heb jij, dat hij met je mee gaat naar al die winkeltjes.
    Liefs Carin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtig mapje !
    En bij die foto's zit ik wel te kwijlen hoor !
    Wat een schitterende hobbywinkels !
    Had je nog wel geld over voor de terugreis?
    Groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeeeeeeemig jij hebt ook al zo'n gaaf boekje gemaakt , superrr geworden met die foto's Miranda !
    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Miranda,

    Wat een prachtig enveloppenmapje heb je gemaakt! Ik ben al je maatje op HJ, maar nu ik net mijn eigen blog heb ben ik gelijk even volger bij je geworden!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wowwwww Miranda,schitterend gemaakt,prachtig papier gebruikt,mooie details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super mooi boekje Miranda, erg leuk! De foto's zijn ook prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een ontzettend mooi boekje Miranda.
    Leuk om zo ook nog eens je herinneringen erin te bewaren

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gaaf boekje heb je gemaakt,en zeker een leuke herinnering aan je mooie vakantie,en de winkeltjes die je hebt bezocht.

    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Miranda,

    Ik kom zeker even kijken bij je op de beurs. Ik ga vrijdag dus dan zie je me dan!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauwww Niranda wat mooi zeg
    leuk gedaan zo met je foto's
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie herinnering aan een fijne vakantie heb je gemaakt. In één woord Toppie!
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mooi gedaan. Echt leuk werk.

    Groetjes
    Ghanya

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schitterend foto boekje! Zo leuk als herinnering! Prachtig afgewerkt!
    Was leuk om gisteren in Den Bosch even met je te kletsen en ik ben maar gelijk volger geworden, zag dat ik dat nog niet was!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda