Volgers

donderdag 24 maart 2011

weer eens een kerstkaart gemaakt

Deze week weer eens een kerstkaart gemaakt. Het prachtige Majapapier heb ik al even binnen, maar moest eerst voorbeelden voor de Knotsgekke Kaartendagen maken. Vorige week was ik er al aan begonnen en deze week afgemaakt. De pocket en buitenrand heb ik gemaakt met een InShapemal van Crealies. De afdrukjes heb ik ingekleurd met m'n derwentpotloden. Even iets anders dan de distress inkt en de aquamarkers van de afgelopen tijd;)
Hier zie je de voorkant



















De binnenkant











Het totaalplaatje aan de binnenkant












Het label



















En het afdrukje van de binnenkant

13 opmerkingen:

  1. Super gaaf deze kaart!
    Lieve groetjes brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi miranda deze is super gaaf joh, leuk zo met die mal, heb deze zelf ook , die mallen zijn superr ,gebruik ze toch teweinig groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creatie!! Dit is niet zomaar een kaartje, super mooi gemaakt!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een hele mooie creatie!

    Al moet ik er zelf nog niet aan denken om kerstkaarten te gaan maken nu het zonnetje net lekker schijnt ;-) ! Waarschijnlijk zit ik dit jaar dan ook weer op het allerlaatste moment te zwoegen op de kerstkaarten :-P ! Haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. whow wat is dit een gaaf mapje, schitterend hoe je dit hebt gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw, dat ziet er schitterend uit, wat een mooi modelletje en prachtige details.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ontzettend leuk! zag hem net ook al op je hyves. erg leuk gedaan zo! ik hou er altijd wel van van die niet standaard vierkanten kaarten :)

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Miranda,
    Een kaarTJE....een kunstwerk zul je bedoelen.....GIGANTISCH.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wwoooww Miranda, wat heb je dit super mooi gemaakt zeg!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat mooi gedaan zo deze workshop van mij in een totaal ander jasje... prachtig Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is een prachtige kaart Miranda!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat schitterend gemaakt Miranda,leuke stempels,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wouw schitterende kaart miranda
    echt super
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda