Volgers

donderdag 10 maart 2011

Award gekregen










Deze award kreeg ik van Marjan. Dank je wel Marjan.
Het is nu de bedoeling dat ik 8 dingen over mezelf vertel. Pffff moeilijk hoor, maar ik zal m'n best doen.
1. Ik ben 4,5 jaar samen met mijn vriend Arno waarvan we al ruim 4 jaar samenwonen;
2. Wij hebben een hele liever kater, Loekie (zie foto aan de zijkant);
3. Ik het heel gezellig vind om in Breda te wonen;
4. Ik 4 dagen per week werk bij een notariskantoor in Breda;
5. Ik al van kinds af aan het freubelen ben geweest;
6. Ik geef heel graag workshops;
7. Ik vind het leuk om te koken en te bakken. Nieuwe recepten uitproberen. Vind de recepten van Nigella Lawson helemaal geweldig;
8. Ik hou ook van andere dingen, zoals lekker lezen of naar de film.

Nu moet ik deze award doorgeven. Lastig om te kiezen aan wie, dus ik geef hem aan al mijn volgers voor de leuke reakties die jullie altijd geven.

2 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd met je verdiende award

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Miranda,
    Van harte gefeliciteerd met je award en dank je wel dat hij ook een beetje voor mij is. Bij Karin stond ook al een award en die was ook een stukje voor haar volgers.
    Zag weer hele mooie kaarten op je site staan. Ben een paar dagen even een beetje "afwezig" geweest, maar vanaf nu kom ik weer regelmatig aanwippen bij je hoor.
    Nog een fijne avond verder vanuit Noorwegen waar het weer zachtjes aan het sneeuwen is.
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda