Volgers

zondag 6 maart 2011

notitieboekje

-

















Komende donderdag wil ik naar de Hobbysalon in Antwerpen gaan. Ze hebben daar ook een wedstrijd en dat is een notitieboekje versieren. Ik heb bij de Hema een simpel notitieboekje gehaald en dit vanmiddag versierd. Het papier wat ik heb gebruikt is van Paper & Pictures. De hoekjes en tektst heb ik gemaakt met stanzen van de Double Do. Verder nog wat bloemen erbij. De roosjes heb ik bij het Kruidvat gehaald.
Het afdrukje heb ik gemaskerd en ingekleurd met m'n aquamarkers. Heb de kantjes aan het truitje en de broek bewerkt met spica glitterstiften, maar dat is helaas op de foto niet zo goed te zien:(



















Met dit boekje wil ik meedoen bij de volgende challenges:
- dutch magnolia lovers: 2 of each (2 afdrukjes, 2 lintjes, 2 verschillende designpapiers en 2 lintjes)
- just magnolia: alles mag als er maar glitters op zitten
- hobbyscrapcards and gifts: eigen sketch

20 opmerkingen:

  1. Hey meis wat een schitterend boekje is het geworden joh!!!
    Toppie!
    Liefs Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er mooi uit Miranda.
    Heel veel plezier donderdag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Miranda,
    Je hebt het omgetoverd tot een heel mooi boekje.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk geworden zeg!!! Veel plezier in Belgiƫ!!! En succes met de challenges!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi gemaakt Miranda. Gr Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er superleuk uit Miranda. Helemaal leuk.

    Gr. Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dit leuk gemaakt, super!!
    Succes met de challenges en veel plezier in antwerpen.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk boekje. Leuke kleuren ook! Veel plezier in Antwerpen.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie projecten maak je, ben blij je ontmoet te heben bij Dolls

    groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zo is een saai notitieblokje super gaaf geworden, ziet er heel mooi uit.

    groejes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dankjewel Miranda, ja ik had je cptje gezien maar ik ben bang dat ik vergeten ben te reageren, sorry.
    Maar leuk dat je het ziet in iedergeval ik moet me nog wel opgeven daar was nog niks van gekomen.
    we houden contact.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. schitterend boekje miranda
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Miranda,lief die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er super uit Miranda,
    Leuk dat je meedoet met de DML challenge,
    veel succes;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is tie leuk!!!
    Veel plezier in belgie
    Gr. Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi notitie boekje is het geworden Mranda heel veel succes bij de challenge's en op de hobbysalon

    Groetjes Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh this is just gorgeous - the colours are so pretty and I love that image :) Thank you for joining us over at the JM challenge. Hugs, Dawny xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat heb je leuk gedaan, ziet er goed uit. Bedankt voor je deelname.
    Groetjes,
    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk notitieblokje is het geworden zeg, en wat leuk dat je meedoen met onze challenge bij DML! Groetjes, jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk en vrolijk notitieblokje geworden !
    gezellig dat je meedoet met de challlenge bij DML

    Groetjes Samira
    (DT-DML)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda