Volgers

woensdag 27 maart 2024

Dieptekaart vogels

Hallo allemaal,

Find it heeft heel mooi papier met vogels (Happy Blue). Hiermee heb ik een felicitatiekaart gemaakt voor Hobbyshop Veldmaat waarbij ik een mal van Dutch Doobadoo (470.784.057) heb gemaakt met een mal van Marianne Design (LR0848) waarmee je dieptekaarten kunt maken.

Voor de basis heb ik kraft en kraft krijtwit gebruikt. Om de diepte te krijgen heb ik de mal meerdere keren uit een restje linnenkarton gesneden en op elkaar geplakt. Als bovenste laag dan het frame uit dessinpapier. Wat uit het frame komt heb ik er in geplakt en zo creëer je de diepte.


Kijk nou hoe mooi die plaatjes met de vogels zijn.

De tekst is een stempel van CraftEmotions en heb ik met Versafine Onyx Black gestempeld.

Heb nog 2 kleine vogelplaatjes gebruikt. Alle witte randjes heb ik beïnkt met Distress Inkt Gathered Twigs.




4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vorm is dit. Heel mooi met de vogel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart heb je gemaakt met dit model, heelmorihineel om hier een diepte cirkel op te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart met vogeltjes. Leuk om de mallen van Marianne design en Dutch Doobadoo te combineren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je maakte een mooie kaart met de leuke vogels en wat een apart model.
    Deze plaatjes komen uit het boekje en zijn mooi, maar... ik heb ook een vel met uitdrukplaatjes uit dezelfde serie die zijn echt niet mooi,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda