Volgers

woensdag 4 oktober 2023

Xmas

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kerstkaart laten zien met de leuke beertjesstempels van CraftEmotions die ik gemaakt heb voor Hobbyshop Veldmaat.
Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo gebruikt. De rand aan de onderkant heb ik met foamtape opgeplakt, zodat de beertjes daar achter passen. Het dessinpapier is van Art Alchemy (Simple Beautifull). Dit is geen kerstpapier, maar kun je er wel prima voor gebruikt. Het is mooi neutraal van kleur waardoor de afdrukjes juist beter tot zijn recht komen.


Op de cirkel heb ik een stencil gebruikt van CraftEmotions waarop ik met Versamagic inkt de blaadjes en besjes heb gemaakt. De tekst komt uit een andere stempelsset van CraftEmotions.


Kijk nou hoe schattig die beertjes zijn. Deze heb ik gestempeld met Memento Tuxedo Black op colorcard van CraftEmotions en daarna ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.


Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Beertje: BG11-BG9-BG7-BG4-BG2-BG1-TB1-EB7-CR1
Krans: CR6-CR4-CR2-DG3-DG2-DG1

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Beertje: BG11-BG9-BG7-BG4-BG2-BG1-TB1-EB7-CR1
Cadeaus: CR6-CR4-CR2-MB4-MB3-MB1


Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
CR6-CR4-CR2



8 opmerkingen:

  1. Een mooie creatie met grappige stempels.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat een schattige creatie Miranda, zoveel leuke details ook!! Dat lieve beertje echt te leuk, ook je andere kaartjes zijn weer prachtig. Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh.. wat ontzettend mooi Miranda. Gaaf deze vorm.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf stencil, leuke beertjes!!
    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie kerstkaart waar je zichtbaar veel aandacht aan hebt besteed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is echt een schatje. Super leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Miranda, wat lang geleden dat ik weer in Blogland ben geweest en heb zoveel moois gemist!! Wat een leuke kaartjes kom ik weer tegen op je blog.

    Ook het kleuren ben je niet verleerd zie ik. En dan ook met die markers. Die staan ook nog eens op mijn lijstje om uit te testen. Het resultaat ziet er erg leuk uit.

    Genieten hier van zoveel leuks! Groetjes, Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk en lief deze creatie.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda