Volgers

zaterdag 7 oktober 2023

Veel liefs

Hallo allemaal,

Voor een vriendin die pas geleden jarig was heb ik dit kaartje gemaakt. De basis heb ik gemaakt van kraft. Het dessinpapier is van Maja Design (Special Day). Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.713.113) gebruikt.
Achter het afdrukje heb ik een stans van Marianne Design gebruikt en de hoek is gemaakt met een stans van Noor!Design. Als decoratie wat bloemen en Nuvo Drops.


Hier de hoek nog van dichtbij.

Tilda heb ik ingekleurd met de triblend brushmarkers van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid:TN7-FS9-FS7-FS6
Kleding: CR11-CR10-CR6-CR4-CR3-CR1-EB7
Hoorn: BG9-BG2
Schoenen: EB8-EB7-EB5-EB4-EB2-EB1
Knuffel: EB8-EB7-EB5-EB4-EB2-EB1








1 opmerking:

  1. Een heel mooie kaart waar je veel tijd, liefde en aandacht in hebt gestopt zo te zien, heel knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda