Volgers

dinsdag 17 oktober 2023

Halloweenkaart

Hallo allemaal,

Al een aantal jaren doe ik mee met de birthday circle (internationale verjaardagslijst). Af en toe wordt er een swap georganiseerd en deze keer is dat een halloweenswap. Heb niet zoveel met halloween, maar vind het wel leuk om een kaartje met dit thema te maken.

Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.784.071) gebruikt. Deze heb ik uit kraft en dessinpapier van Joy!Crafts gesneden. Dit is al best oud dessinpapier, maar voor deze gelegenheid is het perfect.
Achter het afdrukje heb ik een stans van Marianne Design gebruikt.
Als decoratie heb ik wat verschillende stansjes en bloemen gebruikt.


Deze katten zijn gemaakt met een stans van Marianne Design.

En dit is een stans van Nicole Verkooijen.

De lantaarns zijn gemaakt met stanzen van Poppy stamps.

Tilda heb ik ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren: EB7-EB4-EB2
Hoed: BO4-BO3-BO2-BO1-true black-GI10-IG8-IG6
Jurk: BO4-BO3-BO2-BO1-true black-GI10-IG8-IG6
Schoenen: true black-GI10-IG8-IG6
Strik: BO4-BO3-BO2
Bezem: GB11-GB9-GB7-TN9-TN7-TN5







5 opmerkingen:

  1. Ik denk dat ik dat stempeltje ook nog heb, wat heb je er een schattige kaart mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een superleuke Halloween kaart, wat heb je mooi papier gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, geweldig, wat een fantastische kaart! Ik heb ook niets met Halloween, maar jouw kaart vind ik super, zo mooi gemaakt. Het stempeltje is superschattig en heel mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat knap. Ik vind het lastig, Halloween. Maar jij hebt alles perfect, kleuren, stansen, afbeelding, papier....! Heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda