Volgers

donderdag 26 oktober 2023

Taartdoosje

Hallo allemaal,

Onze vaste kapster bij de kapsalon waar mijn man en ik al jaren komen, heeft een andere baan. Heb voor haar een kleinigheidje gemaakt om haar succes te wensen. Heb er wat lekkers in gedaan.

Voor de vorm van het doosje heb ik een mal gebruikt van Dutch Doobadoo (470.713.540). Deze heb ik uit wit cardstock gesneden. Het dessinpapier is van The Paper Boutique (Butterfly Ballet). Achter het afdrukje heb ik een oudere stans van Spellbinders gebruikt.
Als decoratie heb ik een bloementoef gemaakt en wat Nuvo Drops.


Dit is de zijkant van het doosje.

De tekst komt uit 2 verschillende stempelsets van Joy!Crafts.


Het afdrukje is een digi van Di's Digital Stamps en heet Hot Chocolate and Cookies. Ik heb deze ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Muizen: BG8-BG6-BG4-BG2-BG1-blender-CR3-CR2-CR1
Beker: AP4-AP3-AP2-AP1
Schuim: IG1-blender
Lepel: IG5-IG3-IG1
Koekjes: EB8-EB5-EB2-GB5-GB3-GB1-DR7-DR6-DR3




2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda