Volgers

zondag 1 oktober 2023

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie mijn creatie voor de nieuwe challenge bij Cheerful Sketches laten zien.
Dit is de sketch van deze maand.

Dit is mijn uitwerking. Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.713.187) gebruikt.
Voor de basis heb ik crème cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Pion Design (To my valentine).
Op de hoeken heb ik een mal van Marianne Design gebruikt.
Als decoratie wat bloemen en Nuvo Drops.

Hier de bloementoef van dichtbij.

Het afdrukje is van 1 van onze sponsors, LeAnn, en heet Taking Flight. Ik heb het ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt: 
Bloemen: BG10-DR6-DR3-CR7-GY3-GY2-GY1-DG3-DG2-DG1
Vlinder: CR6-CR4-CR2-EB4-JG5-JG3-JG2-JG1



4 opmerkingen:

  1. Wat een fleurige voorbeeldkaart Miranda, heel mooi.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie inspiratie-kaart Miranda. Leuk dat je voor de basis een andere vorm hebt gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een heel mooi voorbeeld kaartje Miranda! Leuk de vorm ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda