Volgers

maandag 11 juli 2022

Simply Magnolia Anything goes with option Summer

Hallo allemaal,

De nieuwe challenge bij Simply Magnolia is weer begonnen en zoals altijd is het thema "anything goes", maar deze keer met de optie "Summer (zomer)".

Dit is mijn uitwerking. Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.784.071) gebruikt. De basis heb ik uit wit cardstock gesneden. Het dessinpapier is van Maja Design (Everyday Life). 
Achter het afdrukje heb ik een mal van Nicole Verkooijen gebruikt.
Als decoratie flink wat bloemen en Nuvo Drops.


De tekst is van Tim Holtz. En een stukje van de doily ook nog van dicht bij.

De tekst is ook gemaakt met een stans van Nicole Verkooijen.

Tilda heb ik ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren: EB7-EB4-EB2-EB1
Shirt: BG10-CR11-CR9-CR7-CR5
Rok: BG10-JG7-JG6-DG4-DG3
Schoenen: BG10-BG8-BG6-BG4-BG2
IJsje: CR11-CR9-CR7-CR5-AP4-AP3-AP2-AP1-
LG5-LG4-LG3-LG2-LG1-DR7-DR5-DR3


 

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie stans heb je gebruikt voor de basis.
    Dat geeft de kaart al meteen wat extra's.
    Je kan prachtig kleuren, je digi's zien er altijd dik voor elkaar uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Miranda. Leuk model en mooi aangekleed. Tilda heb je weer top ingekleurd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Miranda.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf kaartje! Veel details en mooi met dat rood. Je kleurwerk is schitterend. Gezichtjes blijf ik zo lastig lastig vinden..

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda