Volgers

woensdag 6 juli 2022

Bugs

Hallo allemaal,

Het is weer woensdag en dat betekent dat ik jullie weer van inspiratie mag voorzien op het blog van Hobbyshop Veldmaat.
Het dessinpapier Once upon a time van Piatek heeft een beetje een sprookjesthema, maar ik wil jullie laten zien dat je er ook een andere kaart mee kunt maken. Op de achterkant zitten neutrale motiefjes.

Voor de basis van mijn kaart heb ik donkerblauw linnenkarton en krijtwit kraft gebruikt. Dit past mooi bij de blauwtinten uit het dessinpapier. Als decoratie heb ik alleen wat Nuvo Drops gebruikt.

Zo ziet de zijkant er uit.

Heb de stempels Bugs 1 van Carla Creaties gebruikt en ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Heb ze gestempeld op het Colorcard van CraftEmotions.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Lieveheersbeestje: BG10-DR7-DR5-CR9-true black-IG10-IG8-IG6-IG4-TB1
Bloem: TB9-TB7-TB5-TB3-TB1-GY5-GY3-GY2

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
IG10-IG8-IG6-IG4-TB1-GY5-GY3-GY2-GY1
 




3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda