Volgers

vrijdag 15 juli 2022

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie mijn creatie voor de lopende challenge bij Cheerful Sketches laten zien.
Dit is de sketch van deze maand.


Dit is mijn uitwerking. Voor de vorm heb ik een slimlinestans van Marianne Design gebruikt. Deze heb ik uit crème cardstockt gestanst. Het dessinpapier is van Craft O'Clock (Age of gentleman).
Als decoratie heb ik alleen wat houten knoopjes gebruikt.


Het afdrukje is van 1 van onze sponsors, Dr. Digi, en heet Homebrew Herman. Ik heb hem ingekleurd met de Triblend brushmarkers van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: fair skin blend-CR2
Haren: earth brown extend
Shirt: true blue extend-BGR1-blender
Broek: red brown blend
Schoenen: brown grey extend
Glas: gold yellow blend-IG1-blender



4 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda