Volgers

dinsdag 12 juli 2022

Samen Creatief #27

Hallo allemaal,

Vanavond was de Samen Creatief bij Hobbyshop Veldmaat en gaat onze bloghop van start.
De bloghop begint op het blog van Hobbyshop Veldmaat. Ben je daar niet begonnen, ga dan eerst naar het blog om te hoppen.

Als het goed is kom bij Amber vandaan. Als je bij iedereen langs bent geweest en een reactie hebt achter gelaten kun je een bon met € 10,00 shoptegoed winnen.

Dit is mijn creatie geworden.
Voor de basis heb ik donkerbruin linnenkarton gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Bohemian Harmony).

Dit is de binnenkant.

Achter de strook ziet het er zo uit.

De pockets die daar op zitten van dicht bij.

De zijn de labels die in de pockets aan de zijkanten zitten. De teksten komen uit het dessinpapier. Dit zijn de strookjes die onderaan het papier zitten.

De stempels zijn van Craftlab en heb ik ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt: 
Vacht: EB7-EB4-EB2-EB1-GB7-GB5-GB4-GB2
Neus: True black
Oren: CR5-CR3-CR1
Sjaal: BT9-BT7-BT5-BT3

 Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Vacht: EB7-EB4-EB2-EB1-GB7-GB5-GB4-GB2
Neus: True black
Oren: CR5-CR3-CR1
Trui: BT9-BT7-BT5-BT3

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Vacht: EB7-EB4-EB2-EB1-GB7-GB5-GB4-GB2
Neus: True black
Tong: CR1
Oren: CR5-CR3-CR1
Sjaal: BT9-BT7-BT5-BT3
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Vacht: EB7-EB4-EB2-EB1-GB7-GB5-GB4-GB2
Neus: True black
Oren: CR5-CR3-CR1
Strik: BT9-BT7-BT5-BT3
 
Vergeet geen reactie hieronder achter te laten. Daarna kun je verder hoppen naar Rikie.

 

 

 

9 opmerkingen:

  1. Wat heb je deze ook leuk gemaakt …….en mooi ingekleurd……

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wat prachtig gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Miranda en het papier is ook een beauty, en dan met die schattige hondjes erbij.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig gemaakt. Zulke lieve hondjes. Groetjes, Catrien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk met de hondjes!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk uitvoering heb je gemaakt. Vooral die stempels met die hondjes zijn super schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie creatie heb je gemaakt. Schattig die hondjes en mooi papier gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd! Prachtig papier en dat hondje is super leuk.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda