Volgers

woensdag 13 juli 2022

Bendy card

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een leuk klein kaartje voor jullie op het blog van Hobbyshop Veldmaat. Heb deze gemaakt met de bendy card mal van Dutch Doobadoo (470.713.743). Deze heb ik uit kerstgroen linnenkarton gesneden. Het prachtige dessinpapier is van Paperheaven (Woman in gold). Dit papier is zo mooi dat het verder niet heel veel versiering nodig heeft. Ik heb voor de aankleding wat stansjes gebruikt van CraftEmotions.


Hieronder wat foto's van deze uitgestanste onderdeeltjes. Een mooi geschulpt hartje.

2 hartjes bij elkaar.

En een envelopje met hartje.

Het stempeltje is van Nellie Snellen. Deze heb ik ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Hert: EB7-EB4-EB2-EB1-GB7-GB5-GB3-PP4-P3-P1
Ballon: JG7-JG5-JG3-JG1



3 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik wist niet wat een bendycard was. Nu dus wel. Heel leuk tafereel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel lief kaartje! En mooi die mallen met die hartjes die overal in terug komen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda