Volgers

maandag 1 februari 2021

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie mijn kaart voor de nieuwe challenge bij Cheerful Sketches laten zien.
Dit is de sketch van deze maand.


Dit is mijn uitwerking. Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Pion (Cherry blossom lane).
De tekst kwam ik ook online tegen. 
Als decoratie wat bloemen met daarachter bloemen van Dutch Doobadoo. En wat Nuvo Drops.

Het afdrukje is een digi van 1 van onze sponsors Stampers Delight en heet Chibi Fuchia Fairy.
Deze heb ik ingekleurd met de Triblend brushmarkers van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: fair skin blend
Ogen: BT2
Haren: earth brown blend
Jurk: pale pink blend
Vleugels: true blue blend
Bloemen: pale pink blend
Bladeren: light green blend



7 opmerkingen:

  1. Geweldig leuke kaart Miranda.
    Mooi papier heb je gebruikt en wat heb je de schattige digi prachtig ingekleurd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Miranda.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart en een prachtige digi en heel mooi ingekleurd.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met een schattige digi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattige digi en mooi papier!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart met de leuke digi en de sketch,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig is je kaartje geworden met deze mooi ingekleurde stempel Miranda...verder aangekleed met leuke details...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda