Volgers

zaterdag 13 februari 2021

Happy Anniversary

Hallo allemaal,

Afgelopen dinsdag was de trouwdag van mijn schoonzus en zwager en daar heb ik deze kaart voor gemaakt.
Heb een easelkaart gemaakt. Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.7130113) gebruikt.

De basis heb ik uit paars en wit cardstock gemaakt. Het dessinpapier is van Pion Design (Our Furry Friends). Heb flink wat kant gebruikt. Voor mijn doen misschien een beetje druk, maar vind het eindresultaat wel geslaagd.


Het plaatje komt ook uit het dessinpapier.

De tekst is van Crafter's Companion en heb ik achter het plaatje geplakt.

Onderop ook wat kant en een houten hartje.

Natuurlijk mogen bloemen en een bedeltje niet ontbreken.




6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Miranda, en ik vind het niet teveel kant hoor.
    Maar als je dat normaal niet gewend ben dan is het voor jezelf wel erg wennen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige easel kaart en met het kant erop juist heel mooi , niet te druk hoor.Mooi kant om het hart.
    Ze vonden het vast heel mooi .
    Leuk plaatje gebruikt ,en de bloemetjes ook heel mooi.
    fijn weekend.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige easelkaart. Mooi kant ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie, feestelijke kaart heb je gemaakt, ook het papier dat je hebt gebruikt is top.
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi deze romantische easelcard Miranda. Mooi zoals alles op elkaar afgestemd is.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart in een leuk hartvorm, mooi papier en details. Een prachtig geheel. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda