Volgers

vrijdag 5 februari 2021

Winter wishes

Hallo allemaal/Hello everybody,

Ik blijf nog even doorgaan met kerstkaarten maken. Probeer er elke maand een paar te maken, zodat ik aan het eind van het jaar hopelijk voldoende kaarten heb om te versturen.
Voor deze kaart heb ik een mal gebruikt van Dutch Doobadoo. De basis heb ik uit kraft en wit cardstock gesneden. Het dessinpapier is van Craft O'Clock (Plum in Chocolat).
Als aankleding heb ik flink wat bloemen gebruikt.

I'm going to keep making Christmas cards. I try to make a couple each month so I have enough at the end of the year hopefully.
For this card I've used a template from Dutch Doobadoo. The base it cut out of kraft and white cardstock. The designer papers are from raft O'Clock (Plum in Chocolat).
For decoration I've used a lot of flowers.


De tekst komt uit een oudere set van Crafter's Companion (Enchated Christmas).

The text is from a older set from Crafter's Companion (Enchated Christmas).

Het afdrukje is een stempel van Conie Fong. Deze heb ik ingekleurd met de TriColour Aquamarkers van Spectrum Noir.

The image is a stamp from Conie Fong. I've coloured it with the TriColour Aqua markers from Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt/These are the colours I've used:
Huid/skin: desert-chestnut-hot pink
Haren/hair: tan
Muts/hat: grape-tan
Jas/coat: grape-tan
Broek/pants: tan
Schoenen/shoes: moss-flint
Wanten/mittens: grape-tan
Bont/fur: slate
Boom/tree: moss-bark
Kerstballen/baubles: gold-heather
Strikken/bows: heather
Cadeaus/presents: heather-flint
Vogels/birds: bark/flint-amber
Mutsjes vogels/hats birds: burgundy
Sneeuw/snow: slate



6 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart Miranda.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart met een schattige digi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kerstkaart met een mooi ingekleurd afdrukje Miranda. Past wel bij het weer om kerstkaarten te maken ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kerstkaart in een leuke vorm en wat een mooi papier heb je ook gebruikt. Mooie kleuren. Een prachtig geheel. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda