Volgers

zondag 12 april 2020

Paaskoffertje

Hallo allemaal,

Laatst zag ik een leuke tutorial op het blog van La-La Land Crafts en die heb ik gemaakt voor mijn schoonouders. Wat lekkers erin voor Pasen en even snel gegeven zodat ze toch iets leuks hebben nu we niet samen kunnen zijn.

Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Denim & girls).
Een plaatje van Bella Lulu erop en een roosje als afwerking.

Hier de binnenkant van het koffertje.

En de bovenkant.


5 opmerkingen:

  1. Erg mooi Miranda. Dat zullen ze zeker waarderen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi paaskoffertje heb je voor je schoonouders gemaakt. Prachtig papier ook wat je ervoor gebruikt hebt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig doosje heb je gemaakt Miranda en zo leuk gedecoreerd. Heel attent om zoiets liefs af te geven.
    Fijne Pasen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is je paasdoosje voor je schoonouders Miranda...heel mooi designpapier ervoor gebruikt...en die schattige konijntjes maken het echt af...Dit zullen ze vast heel erg kunnen waarderen, toch al zo een moeilijke tijd voor die ouderen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda