Volgers

donderdag 2 april 2020

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Daar ben ik nog een keer. Voor mijn bericht over de challenge van Simply Magnolia, scroll even naar beneden.

Ik wil jullie mijn voorbeeld voor de nieuwe challenge bij Cheerful Sketches laten zien.
Dit is de sketch van deze maand.
Dit is mijn uitwerking. Heb er een easelkaart van gemaakt.
De basis heb ik van wit cardstock gemaakt. Het dessinpapier is van Bo Bunny (Madeleine Collection).
Als decoratie alleen wat bloemen, omdat het papier al mooi genoeg is.
 De tekst is van 13@rts

Het afdrukje is een digi van 1 van onze sponsors, The Paper Nest Dolls en heet Fashion Country.
Ik heb haar ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren: GB7-GB5-GB4-GB2
Strikken: PP6-PP5-PP4-PP3
Jurk: LG5-LG4-LG2-LG1-IG1-blender
Schort: PP6-PP5-PP4-PP3-PP1-IG1-blender
Strikje: LG4
Schoenen: GB11-GB10-GB8
Mand: EB8-EB7-EB5-EB3
Bloemen: PP4-PP3-DG4
Ondergrond: BG9-BG7-BG5
Schaduw: TB1-blender


1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda