Volgers

zaterdag 18 april 2020

Albumpje Beekse Bergen

Hallo allemaal,

Tijdens de paasdagen waren er diverse lives in de Facebookgroep van HobbyVision. Eén daarvan was een flappenkaart gegeven door Janet. Het model is eigenlijk bedoeld als kaart, maar ik heb er een mini-album van gemaakt en er foto's in verwerkt van de laatste keer dat ik in de Beekse Bergen was. Helaas is het nu niet mogelijk er naartoe te gaan, maar gelukkig hebben we nog de foto's.

Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Denim&Girls).
De tekst heb ik gemaakt met een stempelset van Joy!Crafts.





De labels nog even apart op de foto.










3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt. Mooi papier ook.
    Ja, helaas zullen we nog eventjes niet naar De Beekse Bergen kunnen, maar je hebt het nu mooi gedaan zo, dat je ze elke keer kan terug kijken.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda,
    Dat ziet er leuk uit. Grappig om al deze bekende dieren zo terug te zien in zo'n album. Mooi gedaan ook zo met die labels.
    Ik hoop dat het park weer snel open is.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit prachtig gemaakt Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda