Volgers

zondag 5 april 2020

Kerstkaart

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik heerlijk zitten freubelen en deze kerstkaart gemaakt.
Even mijn hoofd leeg maken door alle drukte van deze tijd.

Het patroon wat ik heb gebruikt is van de challenge van deze maand van Mijn Schatkaart.
Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Denim & Girls).

Dit is de buitenkant van de kaart.

De binnenkant met daarin 2 grote labels.


Hier de labels nog even apart. De teksten zijn van Kaisercraft.

Het afdrukje is een digi van Mo Manning en heet Fairy Merry. Deze heb ik ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren: EB7-EB4-EB2
Haarband: IG10-TB8-TB6-T5-TB4
Jurk: PP4-PP3-PP2
Handschoenen: IG10-TB8-TB6-T5-TB4-MB3-MB2-MB1
Bont: IG1-blender
Vleugels: TB1-blender
Sokken: IG10-TB8-TB6-T5-TB4-MB3-MB2-MB1
Candy cane: BG10-CR11-CR9-CR7-IG1-blender
Ondergrond: EB6-EB4-EB2
Schaduw: GG1-blender




3 opmerkingen:

  1. Wauw...wat een pracht van een kaart is dit geworden, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart heb je gemaakt Miranda. Schattige digi ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda